یکی از مقام های فدراسیون به اتهام دریافت ۵ سکه باید در دادگستری کرمان حاضر خواهد شد.

رشوه فوتبال فساد

به گزارش همشهری آنلاین؛ پرونده فساد در فوتبال که از رفسنجان آغاز شد، کرمان و سیرجان را هم در بر گرفته و منابع مطلع می گویند این پرونده به خوزستان و تهران و چند تیم صنعتی دیگر هم خواهد رسید.

همین هفته گذشته بود که رییس دادگستری کرمان اعلام کرد از جمع متهمان قبلی ۲ نفر در بازداشت به سر می برند و ۹ نفر دیگر هم احضار شده اند که از این جمع ۹ نفره، ۵ نفر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، یک نفر مجری تلویزیون و سه نفر دیگر هم فعال رسانه ای یا مدیر رسانه و ... هستند.

حالا اما از کرمان خبر می رسد، غیر از این ۹ نفر که ۶ نفرشان به عنوان متهم و ۳ نفر به عنوان مطلع به کرمان رفته اند، یک مقام اجرایی بلند پایه فدراسیون فوتبال هم به زودی به دادگستری کرمان احضار می شود.

این شخص متهم است در سال ۱۳۹۸ برای نظارت داوری به کرمان رفته و خارج از چارچوب قوانین ۵ سکه رشوه دریافت کرده است.

از آن جایی که دریافت هدیه در فوتبال پروتکل های خاصی دارد و این شخص ۵ سکه را خارج از این قواعد گرفته و مهم تر از همه، پس از بازگشت به تهران و حضور در فدراسیون فوتبال این ۵ سکه را گزارش نکرده است، این شخص حالا متهم به دریافت رشوه شده و باید در دادگستری حاضر شود.

نظر به این که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده همه باید پاسخگو باشند و هر کدام از مقامات فدراسیون فوتبال که احضار شوند، باید به دادگاه بروند، این مقام اجرایی بلند پایه فدراسیون راهی جز حضور در دادگستری ندارد، مگر آن که عده ای بخواهند بی سر و صدا پای او را از پرونده فساد بیرون بکشند.

این مقام اجرایی بلندپایه پیش از این نیز به صورت غیر رسمی به دریافت رشوه متهم شده بود اما تا به حال دم به تله نداده است!

کد خبر 870608
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha